
פרסום בגוגל מאפשר בין היתר לפרסם גם פרסומות ביוטיוב. היתרון הגדול בפרסום ביוטיוב היא היכולת למפרסמים קטנים לפרסם פרסומת וידיאו בתקציב קטן ביחס לעלות פרסום בטלוויזיה. פרסומות ביוטיוב מאפשרות לנו להשתמש בכלים לפילוח קהלי יעד של גוגל ולפרסם רק לקהל היעד שמעניין אותנו.
פרסום בפייסבוק באמצעות פרסומות וידיאו מגדיל את החשיפה לפרסום בצורה משמעותית. פייסבוק מאפשרת בכלי הפרסום שלה להפיק פרסומות וידיאו קצרות באמצעות ממשק הפרסום שלה. הסיבה לכך היא שפייסבוק יודעת שכאשר מפרסמים משתמשים בפרסום בווידיאו הם מקבלים תוצאות טובות יותר.
הפקת פרסומת תדמית לרוב כוללת צילום מעשי בבית העסק. הפקה של סרטון תדמית פרסומי מתחילה בבניית קריאייטיב לסרטון, לאחר מכן מגיע צוות צילום לבית העסק על מנת לצלם קטעי וידיאו מהם נערוך את הסרטון הסופי לפרסום.
הפקת פרסומת למוצרים המוצעים למכירה באינטרנט מגדילה באופן משמעותי את המכירות של המוצר. הסיבה העיקרית לכך היא שהמכשול היחידי שנשאר במכירת מוצרים באינטרנט היא העדר היכלות לחוש את המוצר ביד ולהרגיש את איכותו. כאשר אנו מפיקים סרטון מוצר אנו מאפשרים ללקוחות פוטנציאלית להגיע הכי קורב כדי לחוש את המוצר ולראות אותו מכל הזוויות.
הפקת פרסומות אנימציה לרוב לא דורשות צילום בפועל ונעשות במחשב על בסיס תמונות קיימות או הדמיות, מהם מורכב הסרטון. כמו כן ניתן ליצור סרטון המורכב מכותרות מונפשות המאפשרות הצגת במסר הפרסומי בצורה קלה.