הפקת קמפיינים

הפקת קמפיינים רק לענקיות הפרסום או לכל עסק?

הפקת קמפיינים בעבר היתה נחלתם של ענקיות הפרסום, אך היום כמעט כל עסק שמפרסם בכמה מדיות שונות וזקוק להפקת קמפיינים.

בשונה ממצבים בהם עסק מפרסם במקום בודד פרסום חד פעמי, רוב העסקים היום מפרסמים גם באתר האינטרנט שלהם, ברשת החברתית, בעיתונים או בכל מדיה כתובה אחרת.

אז למה בעצם צריך משרד פרסום להפקת קמפיינים?

חלק מעבודת משרד פרסום היא לדאוג לאחידות הפרסום. על הקמפיין להיות אחיד בכל אמצעי המדיה של החברה / העסק. אנו נתלקים לא מעט בפרסומים  בהם מפרסמים מוצרים מסויימים. כאשר רוכשים פוטנציאליים פונים לאתר העסק או לרשת החברתית שלו הם לא מוצאים שם את הפרסום ואז לרוב הם נוטשים את תהליך הרכישה. לכן חשוב מאוד כאשר בוחרים משרד פרסום, להקפיד שלא לפצל את הפרסומים בין משרד פרסום דיגיטלי לבין משרד אחר שידאג לתחום פרסום בעיתונים או בכל מדיה כתובה אחרת.

כאשר חברה יוצאת בקמפיין, חשוב מאוד לשמור על שפה ויזואלית והימצאות בכל ערוצי המדיה. כאשר משרד פרסום עוסק בהפקת קמפיינים עליו לדאוג שמי שיראה את הפרסום של העסק אותו הוא מפרסם בשלטי חוצות, מייד יזכר באותה פרסומת אותה שמע ברדיו וראה בעיתון. אם הלקוח אכן מעוניין במוצר או בשרות הוא מייד יפנה לאתר החברה שם עליו להיחשף ישר לאותו קמפיין / מבצע ולקבל את כל הפרטים הדרושים על מנת לבצע רכישה או הנעה לפעולה.

לקבלת הצעה…

מעוניינים לקבל הצעה?

הישארו מחוברים לדברים הכי חמים בעמוד הפיסבוק שלנו

דילוג לתוכן