טיפ מספר 1 – הדברים שכל מפרסם בגוגל חייב לדעת

פרסום בגוגל בכלל ופרסום קמפיינים לרשת החיפוש בפרט מהווים נתח גדול במיוחד בעוגת הפרסום הדיגיטלית. במרבית המקרים קמפיינים מנוהלים באמצעות משרד פרסום או סכנות דיגיטל אך ישנם לא מעט בעלי עסקים קטנים הבוחרים לנהל את הקמפיינים שלהם בעצמם.

אם בחרתם לעשות זאת לבד כדאי לכם לבדוק את הדברים הבאים:

טיפ מספר 1 – בחירת מילות מפתח:

מנגנון החיפוש של גוגל מאפשר לכם לפרסם לכל ביטוי חיפוש שרק תרצו ואפילו מאפשר לכם לקבל את נתוני נפח החיפוש של כל ביטוי, בהסתמך על כמות החיפושים בחודש האחרון. מנגנון הפרסום של גוגל אד, יציע לכם להרחיב ככל הניתן את מילות החיפוש ואת החשיפה של הביטויים. אך לרוב העסקים זאת טעות שתביא להוצאות מיותרות וקליקים לא רלוונטיים. ניקח לדוגמא פיצריה שכונתית. אם תוגדר מילת מפתח כללית פיצה נקבל חשיפה גדולה יחסית, אך הקמפיין שלנו עשוי להגיע לקהל לא רלוונטי כמו אנשים שמחפשים מתכון לפיצה. לכן חשוב לצמצם את כמות מילות המפתח ולהשאיר רק את הביטויים שיש סיכוי גבוהה שמאחריהם נמצא לקוח פוטנציאלי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

שירותי הפרסום שלנו

לקבלת פרטים והצעות מחיר שלחו לנו הודעה…

כתבות נוספות…

מעוניינים לקבל הצעה?

הישארו מחוברים לדברים הכי חמים בעמוד הפיסבוק שלנו

דילוג לתוכן