טיפ מספר 2 – הדברים שכל מפרסם בגוגל חייב לדעת

פרסום בגוגל בכלל ופרסום קמפיינים לרשת החיפוש בפרט מהווים נתח גדול במיוחד בעוגת הפרסום הדיגיטלית. במרבית המקרים קמפיינים מנוהלים באמצעות משרד פרסום או סכנות דיגיטל אך ישנם לא מעט בעלי עסקים קטנים הבוחרים לנהל את הקמפיינים שלהם בעצמם.

אם בחרתם לעשות זאת לבד כדאי לכם לבדוק את הדברים הבאים:

טיפ מספר 2 – הגדרת אזורים:

פרסום בגוגל מאפשר חלוקת קהל לפי אזורים גיאוגרפיים. הגדרתם מיקום מסויים אבל אתם מופיעים גם באזורים אחרים שלא במיקוד שלכם? גוגל לא מספרת לכם אבל להגדרת האזורים הגיאוגרפיים ישנם הגדרות נוספות שחשוב לדעת עליהם: 

    1. נוכחות או הבעת עניין: אפשרות זאת המוגדרת בדרך כלל כברירת מחדל מאפשרת הצגת מודעות לאנשים במיקוד שבחרתם, אך גוגל מאפשרת לעצמה להציג אותה גם בפני קהלים שאינם נמצאים במיקוד אך יש סבירות שהם מחפשים אתכם. אפשרות זאת מתאימה למקרים שרוצים להגיע לקבל שתעניין באזור שלנו. לדוגמא אם אנחנו מפרסמים שייט באונייה באילת רצוי שנפרסם גם לאנשים שלא נמצאים כרגע באילת אך מתכננים את החופשה שלהם מביתם במקום אחר בארץ. חשוב להגביל את מילות החיפוש לביטויים הכוללים את המילה אילת. כדי לא להגיע לאנשים המחפשים שייט באזור אחר בארץ.
    2. נוכחות: אופציה זאת מאפשרת חשיפה רק לאנשים שחיים חלק ניכר מחייהם באזור למיקוד. או מתגוררים בו או שוהים בעבודה שם באופן קבוע.
    3. הבעת עניין בחיפוש: אופציה זאת תאפשר חשיפה לאנשים שמתעניינים באזור שלכם לא משנה היכן הם נמצאים כעת. אופציה זאת תאפשר למסעדה בתל אביב להיחשף לאנשים שביטוי החיפוש שלהם כולל גם את השרות שלכם וגם את האזור הגיאוגרפי כמו: מסעדה באזור תל אביב. 
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

שירותי הפרסום שלנו

לקבלת פרטים והצעות מחיר שלחו לנו הודעה…

כתבות נוספות…

מעוניינים לקבל הצעה?

הישארו מחוברים לדברים הכי חמים בעמוד הפיסבוק שלנו

דילוג לתוכן