פרסום בגוגל בכלל ופרסום קמפיינים לרשת החיפוש בפרט מהווים נתח גדול במיוחד בעוגת הפרסום הדיגיטלית. במרבית המקרים קמפיינים מנוהלים באמצעות משרד פרסום או סכנות דיגיטל אך ישנם לא מעט בעלי עסקים קטנים הבוחרים לנהל את הקמפיינים שלהם בעצמם.
אם בחרתם לעשות זאת לבד כדאי לכם לבדוק את הדברים הבאים:
טיפ מספר 2 – הגדרת אזורים:
פרסום בגוגל מאפשר חלוקת קהל לפי אזורים גיאוגרפיים. הגדרתם מיקום מסויים אבל אתם מופיעים גם באזורים אחרים שלא במיקוד שלכם? גוגל לא מספרת לכם אבל להגדרת האזורים הגיאוגרפיים ישנם הגדרות נוספות שחשוב לדעת עליהם:
לקבלת פרטים והצעות מחיר שלחו לנו הודעה…