פרסום בעיתונים והפקת קמפיינים לעיתון מהווים לרוב חלק נכבד בקמפיינים המובילים בארץ. למרות היתרונות המרכזיים של פרסום בגוגל מרבית המפרסמים הגדולים במשק ממשיכים לפרסם במדיה הכתובה ובעיקר בעיתונות מכמה סיבות.
הסיבה הראשונה להעדפת מפרסמים לפרסום בעיתונים היא שעדיין למרות מהדורות העיתונות הדיגיטלים, אנשים אוהבים לשבת מול עיתון מודפס וכנראה שהתופעה לא תעלם מהאנשות בזמן הקרוב. הסיבה השנייה היא כלכלית. פרסום בעיתון יכול להוות אלטרנטיבה זולה לאלו המתקשים לתקצב קמפיינים במדיות יקרות יותר ולכן מעדיפים לפרסם בעיתון. הסיבה השלישית היא שפרסום בעיתונות יכול להתחיל בעלויות של מאות שקלים בודדים בעיתונים שכונתיים ומרחביים. אלפי שקלים בודדים לפרסום בעיתונים האזוריים. כך למעשה בעלי עסקים שלא מספקים שרות לכל הארץ יכולים לעשות קמפיין פרסום בעיתונות בתקציב משתלם.