הפקת קמפיינים לשלטי

פרסום חוצות

פרסום בשלטי חוצות רק לענקי הפרסום או לכל עסק?

פרסום בשלטי חוצות מהווה חלק נכבד בנתח הפרסום הישראלי. בשנת 2018 כ- 7% אחוז (ע״פ נתוני איגוד השיווק הישראלי) מנתח שוק הפרסום עברו לפרסום על שלטי חוצות.

 

אז לאיזה עסקים מתאים פרסום על שלטי חוצות ולאילו לא?

אז התשובה היא לכלום. פרסום על שלטי חוצות יכול להתאים גם לעסקים בעלי תקציב פרסום נמוך וגם לענקי הפרסום שמשקיעים בכל שנה מיליוני שקלים בקמפיינים שלהם. הסיבה לכך היא השוני בסוגי המדיה הקיימים בשוק. בעלי תקציב פרסום נמוך יכלו בקלות למצוא שלטי פרסום קטנים מקומיים המצויים היום ברוב הערים בישראל בצידי הכבישים. שלטי פרסום אלו משמשים בדרך כלל ל2 מטרות עיקריות. הראשונה למטרת הכוונת לקוחות המגיעים לאזור או לחשיפת העסק לאנשים המבקרים במקום. בתקציבים פרסום גדולים יותר ניתן לקבל פרסום ע״ג אוטובסים המאפשרים חשיפה בכבישים ע״פ נתיבים ואזורים אותם ניתן לבחור. מי שרוצה חשיפה גדולה יותר בפרסום חוצות יכול ויש לו תקציב לזה, יוכל לפרסום בשלטי חוצות בערים הגדולות על גבי גשרים ובניינים והיקרים בניהם הם אותם שלטי חוצות ענקיים המצויים בכבישים הראשיים בארץ כמו כביש איילון.

 

שלט חוצות מודפס או שלטי חוצות ע״ג מסכים?

רוב שלטי החוצות האיכותיים בארץ מצויים דווקא כשלטי חוצות מודפסים. היתרון המרכזי שלהם הוא שהפרסום הוא קבוע בכל ימות הקמפיין. בשלטי החוצות המודפים יש להבחין בין שלטי חוצות מוארים בלילה ולאלו שלא. רוב שלטי החוצות הנייחים מצויידים בתאורת לילה המאפשרת חשיפה של הפרסום גם בשעום החושך. אך שלטי החוצות הניידים כגון שלטי חוצות ע״ג אוטובוסים אינם מוארים בשעות החשיכה ולכן החשיפה שלהם קטנה יותר.

ישנם גם לא מעט שלטי חוצות על גבי מסכים אך כאן כבר רצוי להיזהר. שלטי חוצות ע״ג מסכים שאינם בעלי עוצמת הארה גבוהה עלולים להיות בלתי נראים בשעות השמש החזקה. אם כי בשנים האחרונות נכנסים שלטי חוצות בעלי עוצמת הארה גבוהה לשוק ומאפשרים תצוגה מרהיבה במיוחד גם בשעות היום המלאות שמש! החסרון כאן הוא שבדרך כלל מופיעים כל יום מספר קמפיינים שרצים באחד אחרי השני וכך לכל אחד חשיפה חלקית.

אפשרויות פרסום ע״ג שלטי חוצות

מעוניינים לקבל הצעה?

הישארו מחוברים לדברים הכי חמים בעמוד הפיסבוק שלנו